temu dan duga . TEMUDUGA !

 hello ,


cayalah bang . HAHAR

semalam , aku pegi la interview mara kt shah alam. naik komuter dgn mak smpai sne. cuak nk mati. mcm sakai je takut. pegang fail sijil dgn penuh semangat waja yg pdahal x kene gune pun wktu interview tuh. brrrr .
smpai smpai je sne , tjumpe yana plus plus budak kecil cili bijirin dkt situ, keyha. ohhh yeah ! kite sngat bjodoh , ya ?

da smpai trus solat zuhur , doa bnyak bnyak. tau la inggeris mcm ape je. almaklumlah slalu ade encik google translate . mne nk mngerti bahasa kedua kite ni. dlm list nme tuh , cmne bley sesat aku calon no 1. name aku spnjang wktu interview tuh die pnggil NUMBER 1. bantai la. pastuh org tuh pnggil la aku sruh masuk dulu. adoiii , sengal. aku tbukak pintu salah. abis org tuh jerit jerit kt aku. first first da spoil. tapi, gue nggak gentar dong. tselit lagi ktabahan dlm hti aku ni wlaupun muke nk tebal tebal gitu. 

kesimpulannye , interview tuh xdela gerun sngat. ssuai untuk umur 18 thun dan ke bwah. haha, ape aku mrepek. alhamdulillah, da solosai.

#gamba pun x smpat snap akibat keSHAKINGan tgn yg mlampau dan gigilan 8.5 skala ritcher. umang ai, sodih ea den :'(