A sampai Z

assalamualaikum rakan rakan sekalian ,

pertama kali bkak mate , mak aku da sruh siap siap and get ready nak amik lesen motokar.haha.mnja pulak bnyi ea pnggil motokar.jdi, sbagai ank yg patuh, aku baru dftar hari ni.osah ktinggalan ea.takpe takpe.lambat itu selamat kan ?


saye akn bace awk

buku soalan , be nice to me

selepas itu , ade temu janji dengan qilla dan serry.auw auw.mnje tau korang bdua especiallly qila tuh ha.tau la lme tak btemu.da la skandal dgn si kaki.kuang ajr btul kau.die aku punye tahu tak ? haha.ayuh, usha gmbar dulu.


jus oren riry sedap :)
sakit urat mulut aku gelak gelagat korang bdua jeh


tapi , kite tetap riang kan ngorat bngla bngla hnsem.haha, usah celanya.


si qila bulu pula mmg suka kmpul buluh lomang.khabarnye nk buat bisnes lomang


sebagai kwn , aku mnyokong hasrat murninye dri blakang


aduhh , mrepek saje la kan ? ala , bkn slalu.ape yg pnting, saye sronok bsama mreka hari ni.



the end.muah muah :)