menguji kesabaran

assalammualaikum rakan rakan sekalian ,

kadang kadang kan, aku rase hidup aku nih pelik,awkward,aneh,tunggang terbalik dan lain lain lagi seumpama dengannye.kau paham tak situasi die mcm mne?paham tak?paham tak?aishh.malas aku nak xplain dah.dua tiga menjak nih kan, aku raselah ape yg aku buat msti jdi tak jadi.btw,thanks mak.sngat mmahami.contohnye cenggini lah :

prkare pertama dan first , 
aku nak update segale khazanah nenek moyang aku kat dlm pc nih.nak letak gambar nih ikut kategorilah kononnye.dah siap cntik dah aku susun.siap ade kategori family,kawan,musuh,itik,rumah dll.smua cun cntik meletop kebabom dah aku susun.mmg molek.mmg cukup smpurna.tak ade cacat cela.folder pun lbih tsusun kemas rapi.mmg aku tak boleh describe mcm mne punye rapi aku susun.lpas tuh,lpas tuh aku boleh pulaklah tpadam satu folder sngat penting,sngat urgent,sngat important,sngat aku sayang.aku rase mmg bebal.mmg tak bgune giler waktu tuh.tup tup aku down.mnangis air mate darah kjap kat situ.cube engkau teka sikit folder ape aku delete?

folder gmbar skolah aku wei !

tittle die aku tulis SEKOLAH.kat dlm tuh ade gmbar budak klas aku,gmbar graduasi,intrview.nak bagi pndek crite,smue event yg ade kat maktab tuh smue cmplete siap ade kat dlm folder tuh la.nak bagi sng carik lah konon.konon kan?amik kau.tdelete trus sume.aku selongkar dlm recycle bin tak ade wei.nsib baik aku ade upload bnyak kat fb.tapi tak cukuplah.video tuh mne nak rembat?ade video bufday emon,video ucapan balqis,video lompat jiah,video ucapan ppisahan.smua ade kat situ.kirenye mmg mcm lnyap trus mmori sekolah aku.gile tak gile?aku nangis kot.mmg abis mood aku wei.dayah ajk gi sremban smpai aku tak nak pegi dah.SORRY wei.nak online fb pun tak bmaye.tweet pun due tige je.tapi smpat ah gak update status.har har.ckap tak srupe bikin aku nih.

ttapi ,

rupenye aku masih disayangi.akhirnye,usaha itu tngga kejayaan.yayayeah!aku berjaye jugak dpat ksemuanye semua tuh.alhamdulillah,syukur smua video, gmbar korang masih slamat.masih aku tgok bile rindu,masih aku tatap bile tringin nak borak dgn korang.HOHOHORLICKS!gmbire tak tkate kau tau.yelah,aku pun bukan celik it bebenor.yg aku tau bile dah tdelete,tgok recycle bin je.yg lain aku tak tau.bile takde kat situ, aku pun gabra dan mula mngalirkan air mate.sadis hidup aku nih.okeh,selesai dah crite aku.sayu kan kan kan?aku mmg tak reti nak ringkaskan crite.ttibe je jadi pnjang bjela.

motif post nih?

motifnye aku nak mlahirkan kesyukuran tak thingga.itu sahaje.sekian,terima kasih.terima kasih jika anda mmbace dan tbace.hee :)





upload gmbar sikit tnda gembira.yeah yeah!