kembali lagi .

assalammualaikum :)

ape khabar blogggg ? sumpah xcited woi woi woi ! dahh bape kurun menjak dah aku tak update. maklumlah, kne paham lah situasi budak lepasan spm. dgn takde idea nye nk tulis. otak mcm dh bhenti bkerja dah nk pikir. selesa dgn tweet je sbb patah prkataannye due tige ulas je.tak tmbah lagi dgn sgala mcm msalah yg btimpa timpa. tak caye ? tnye Wadiah ! haha, ttibe je.

sudah lah, sudah lah ! malas dah nk pikir. buat letup otak aku je. mmndangkan situasi dah agk stabil aku nk hupdate lah pristiwa pnting yg agk latest tpi tak latest. err,apekah?

21032012
aiseh.sebut tarikh keramat yg buat aku tak tenang,tak selera,tak lngkap dll.alhamdulillah,hasil titik jari jemari dan peluh aku ni akhirnye brjaye jugak dpt straight A.tpi takdelah A plus aku bderet deret.tak mmpu do wei.dpt yg minus udah lerr.itu pun aku dah cukup bersyukur tau.campur aku suke main main dlm kelas,dgn tidur lagi,dgn itulah,dgn inilah aku cukup blapang dada dah dpt result yg ok.






kesimpulan ? aku sngat tsngat gembira hoi.buat pulak tak jumpe kwan kwan semaktab aku nih 2,3 bulan.rase eksaited mmbuak buak. tpi nmpak aku je truja nk jumpe org. org lain ? tak punnn *krik krik* foreber alone. ahh, takpelah. lgipun masenye pndek benor. mood pun kacau bilau nk tgok result. okeh, aku paham. make sure lepak nnti kite joget lagu memori daun pisang ye ? tahniah kepade mktab kite sbb rating dah mnginjak dri no __ ke no __. hoho, aku tak tau pulak. yg pnting mningkat dri thun lepas.nah, amik thniah sorang satu ! you are the best lah friend !

20032012


alah alah alah. rindu aku dgn kau tau. trima kasih ye bagi aku mnginap kat rumah kau. bkn selalu dpt pegi Perlis. setahun 3 kali kot. ehh ? smpena esok nk amik rsult tuh, kami knelah mmnjakan diri dgn bunga api. kurang sikit resah gelisah kami ni nmpak fire work mmncar mncar. shrilling chicken, when we can meet ? hah , kluar bahasa british aku dah sbb rindu kau. sob sob :'(



yes, i cry. ayat pasrah. lpas nih ape lagi ? result dah dpat, lsen ade je yg dah lulus, pngalaman bkerja pun dh dpt (bagi sape yg bkerja) , budak plkn dah pulang. tinggal nk lngkah kaki masuk U. doakan aku, kawan kawan aku terus bjaye ye ? dpt ape yg kami nak. motif gmbar ni ? saje nak tnjuk 'I always cry in pain'. haha, grammar aku fail. sekian, terima kasih. tuan tanah dah mngantuk. bye readers ;)