Hai Bulan Mei

assalammualaikum,


Maafkan tuan hamba.mnulis dan menaip entry di saat saat budak sekolah sedang bcuti dan bersantai.Ehh,ade kaitan?ade kne mngena?Kau tgok kalendar?Tgok reminder.Ape motip tengok reminder?Mnelah tau kot kot ade tselit nme gua dalam reminder lu.Dkt celah tarikh 23 Mei.Ade reminder pasal gua?Kalau tak ade,mmg gua nak nyorok dalam gua.Dah,ttup cerita.Kang ade anasir anasir yg kata aku promote birthday.Ohh,tidak sama sekali.

Dah masuk SATU HARI BULAN MEI mmg aku tak boleh duduk diam.Dgn debaran nak tnggu tawaran masuk U yg kot kot sudi nak amik aku belajar,dgn debaran lesen kereta aku yg tak pernah sudah.Alahhh, sedihlah bgini.jgnlah mcm ni bulan mei,bulan kesayangan.

Err,tapi ape je yg aku boleh buat?Kalau nak dapat result yg bagus dlm exam,kne lah study,study group,blablabla,tgok movie,gosipping with friends,blalablabla,jumpa cikgu,tnya cikgu,blablabalabla.*why gosip and watch movie in my list?*Tatapi,tetapi,and but kalau hal masuk U,acane?Aku harap ape yg aku nak,aku dapat.Aku harap berjalan lancar jelah segala hal hal aku lpas nih.Hal lsen kereta? K,konflik kjap.Loading plus buffering kjap____.aku perlu buat ape?praktis,praktis dan praktis?mcm gitu ke?ttibe rase tak yakin pulaks.Lembab betul aku dlm hal mcm ini.Sabar~

Ape ape pun,aku harap 

EVERYTHING WILL BE FINE AND OKAY

Hidup kat atas dunia mestilah ada cabaran.baru berwarna warni,baru adventerous,baru seronok.dah kenapa ayat aku dah ade aura aura matang nih? pelikz sebentar (-_______-)

last word, have a great day always,guys.BYE !