Memori Daun Pisang

assalammualaikum,



hai eberibadi! nampak aku tak? nampak tak? *lambai tangan.jpg* tak nmpak? KFINE! eh,eh.ini bukan entry nak emo.ini bukan entry nak meroyan marah tak tentu hala.ini entry bikin hati gembira,hati sejuk.nmpak tuh tajuk siket punya baik! memories aka kenangan :)

HMMM :| *rehat sbentar bsama KitKat*

hari ini,aku sbagai salah satu dripada bjuta juta pengguna internet telah melog in mukabuku utk mencari gosip dan berita hebak hebak untuk dikongsi bsama kalian.ewahh bajet bnyak readers je haku.pdahal blog ini tujuan syok sndiri saje.hew hew :3 aku tertarik menarik kau mmg da bomb kat satu artikel *eh artikel ke? bantai yolah* dkt fb nih.soalan yg tertera eh begini :


Kepada sesiapa penah dop ostel..mana kenangan yang penah korang buat??



begitulah kata katanya.haku sbgai salah seorang yg prnah mnginap kat hostel selama 2 thun ni adelah trase sdikit sdikit dkat bnde yg dilistkan di situ.trase SIKIT je k? tak mnyak pun.aku budiman lagi baik jewwWW dulu.ehek ehek.antara aktiviti baik yg prnah atau kadangkala buat kat hostel adalah *bunyi drum,please*



hamboi,hamboi.kemain lagi ye list kejahatan kebaikan satu satu.dlm bnyak bnyak tuh aku buat 0.00% je aktiviti kat ats tuh *tipu siket* harharhar.bile dah kuantiti kawan dah agk ramai,minda nih tbukaklah siket nak buat memacam.TAPIIIIIII, lnggarr disiplin siket siket jelah.bru omey gituwww.heee.jgn nak tipulah tak prnah buat oi budak hostel.rugi tau tak kalau tak buat salah satu dripdenye.tak lngkap khidupan ank rmaja di hostel tau.mcm mkn tom yam tak ade prencah tom yam.begitulah tidak lngkapnye.makin tulis,makin rindu pulaks dkat skolah.apekah?tak dpt trima knyataan umur dah mnginjak.bukan selalu kan nak bejek muda mudi kan? betulkan.yg penting,aku rindu skolah.eh, bukann! aku rindu suasananye,keadaannye.situasinye, dgn rmai kwnnye.itu saje yg aku rindu.buku buku, exam? ERR,HMM,ERR,HMM... wa rindu jugaklah sama lu! KCHOU!


sori, gmbar tuh agak gedabak sdikit.kalau tak besoor saiznye,nnti tak nmpak :)