Berbuka puasa

Assalammualaikum penduduk Bumi,

Pejam celik, kenyit mata, tutup mata, bukak mata, pejam balik mata tengok tengok dah 15 Ramadhan. Cepatnye lah masa nih berlalu. Dan tgok tgok aku pun hampir exam dan satu habuk buku dan fakta bagaikan payah nak melekat dalam otak aku yg tepu nih. Ok, abaikan cerita exam yg smemangnya sangat seram bagi pelajar yang suka bermain dgn riang gembira speti aku. Ehem, aku akn mulakan short entry aku di pagi yg hening ini !

Berbalik kpada crita sbenar, hari nih aku dgn segerombolan kawan-kawan aku berbuka puasa bsame-same.  Gembira tak payah nak cerita. Mungkin dah lama tak bergosip dgn mreka, atau mungkin dah lama tak bergurau senda dgn mreka mmbuatkan kgembiraan aku bertmbah ke thp pling maksimum. Hoi, rindu koranglah ! Mohon terharu oi. Jumpa-jumpa je, aku mcm kera hilang anak. Mnjerit smpai tekak aku masih lagi sakit-sakitan sampai sekarang. Uhukuhukuk.







Kesimpulannya, aku gembira tgok korang smua dah ada haluan masing-masing, cita-cita masing. Tak sngka masa secepat motorbot. Terasa mcm semalam berhempas pulas dgn korang, stay up mcm org gila dek spm. Huhuhuhu, tsedihlah pulak. *hembus hingus* Okeh, dah tak mmpu ckp bnyak bnyak dek mata yg dah semakin ttutup rapat. Di sini, aku, sebagai rakan mendoakan yg terbaik dalam cita-cita korang, belajar baik-baik dan semoga kita semua akn berjaya dpt ape yg kite impikan. Don't give up, friends ! Assalammualaikum :')