aku jumpa justin bieber !


assalammualaikum :)

pertama sekali , janganlah kamu percaye bulat bulat tajuk itu.itu cuma penipuan semata mata.err,justin bieber ? nak jumpe artis tmpatan pun tak kesampaian,inikan pula JB.berbalik kpada cerita sbenar, sape yg dah bace post ini


mesti ade video kat bawah tuh kan?itupun kalau sudi bace smpai ke bawah.yelah,siapelah blog aku di mate engkau orang kan?tacink.hari nih,aku buat yg SLOW MOTION punyer.adelah satu scene tuh mcm klakar je bile selow selow.pendapat aku jelah.jgn salahkan aku bile kau tak gelak.

TARAA !


yang nih takde suare ataupun MUTE.tapi adelah background lagu archuleta.haha.first, aku letak lah suara comel kami semua.tapi bile dah seloow motion,aku tak mngerti knape suara kami mnjadi seperti asdfghjkl.ahhhh,try jelah dngar *tumbuk speaker sonic gear*




any komen ? suara yg merdu kan ? aku ingat letak lagu disko tjejaslah siket suare ala bapuk tuh tapi ternyata tiada kesan! HAHA.