hari bermakna

assalammualaikum :)

CERITA PERTAMA

act , aku nak update lame dah.dari 19 hb tuh aku nak update tapi tak ksampaian.ahhh, tak kire.cerita lame ke baru ke aku tetap nak hupdate.titik ! for the beginner, aku nak buat mcm format surat rasmi.

TEMPAT : Seremban 2, City Park
TUJUAN : Birthday SA ( Serry Archuleta ) dan Asilah
MOTIF : saje nak bmanje dgn birthday girl. AUWWWW

2.      Dengan ini saye sertakan gmbar sebagai lampiran untuk rujukan tuan/puan/cik/datin/dato.oh yeah oh yeah !

3.      Majlis ini terbahagi kepada beberapa sesi engkau tahu.tak percaye ? tolong jenguk foto kat bawah nih pulak .


* SESI BDN BERUNIFORM PUTERI ISLAM


* SESI HUMBAN TEPUNG + KUNYIT


* SESI PAK WE BARU.hmm =.='


* SESI JUMPA SYERA YUSRI YG AWESOME !


* SESI BERAMAH MESRA.AUWWW !


* SESI POSING MAUT 


* SESI PADAT SENDAT DLM KERETA


* SESI RAKAMAN AKSI GANAS


4.  Saya sayang kalian semua ! Sekian, terima kasih.


CERITA KEDUA 

hari ni hari rabu.kalau bagi aku, hari nih tak istimewa wlaupun ade prlawanan Harimau Muda dgn Jepun.tapi itu aku.bagi cik BALQIS HUMAIDI, hari nih hari spesel.sebab umur die dah btmbah jdi lapan belas.aku?aku masih tujuh belas.oleh itu, Balqis yg sudah mnginjak umurnye, tidak boleh mmbuli aku lagi.yesss !


tgok wajah kau yg ade garisan ketat , lntas aku tringat kat video nih.alah, video yg kau puji puji aku tuh.engkau nak tgok tak?sbntar ye.


haa.pom pom pom.video best frien foreber ! sayang engkau ketat ketat.peluk engkau ketat ketat.err, bnyak lah pulak perkataan KETAT kat blog aku.engkau tgok lah ek ? MMMUAHH !